Seminář společenských věd má jedno z témat lidská práva a tak proč nevyužít možnosti přednášky přímo od zdroje... :) Studenti se jednoho rána tedy sešli před Úřadem vlády, po přesvědčení pána u ochranky, že s sebou opravdu mají i vyučující byli vpuštěni, aby v sále přesvědčovali přednášející, že jejich skupinka čítá opravdu 5 lidí a ne 6, protože ten šestý v pořadí je opravdu jejich vyučující... po peripetiích přednáška mohla začít a Honza se projevil jako velký soupeř, jelikož jeho připomínky byly věcné, trefné leč velmi kulantní :) Celou akci jsme zhodnotili, že jsme připraveni, jelikož moc nového nám to nedalo a tedy se rádi vrátíme na naší úrodnou půdu EDUCAnetu :)
Ve škole se naučíme, jak používat to či to a znát to i tamto... Ale encyklopedismus je teorie dávno přežitá, byť pro Čechy tak typická... V mnoha školách stále však platná a na mnoha vysokých školách státního typu stále potřebná... Jenže koho to baví se učit "telefonní seznam"? Stejně posléze informace pouze "vyplivnu" do testu a záhy, v rámci přirozené obrany mozku, zase vypustím, jelikož mi nikdo "lidsky" nepodal, jak a kde ten integrál, ten gramatický jev či vzorec v chemii v běžném životě používat... A jak nejlépe zužitkovat tedy naučené ze školy? Jak to procvičit VŠE tak, aby mě to alespoň trochu bavilo a nesvazovalo to naši kreativitu? Tak jsme jednoho dne vybrali reklamy na internetu, sebrali jim zvuk a vytvořili takové reklamy pro hluchoněmé... :) Kreativitě meze kladeny nebyly, vždyť i pejorativní slova jsou součástí běžně mluveného jazyka a navíc... nikdo na nás nebude mluvit v německy mluvících zemích knižní němčinou... Studenti se pobaví, vyu
Komentáře
Okomentovat